Huolto-
palvelut
laitteillesi

Aito Kierto - Laitteiden uusi aikakausi - Aito Kierto - Laitteiden uusi aikakausi

Rikkoontuiko puhelimesi näyttö?

Meiltä nyt näytön vaihdot luotettavasti ja ammattitaidolla kaikkiin yleisimpiin merkkeihin: Samsung, Apple iPhone, Nokia, Oneplus, Xiaomi, Sony, Honor, Fairphone.

Älä suotta vaihda hajonnutta puhelinta uuteen - korjaaminen on aina ekologisempi vaihtoehto. Jos sinulla on kotivakuutus, voit hakea korvausta vakuutusyhtiöltäsi. 

 

HUOLTOPALVELUT

Jatka 
laitteidesi elinikää 
ja varmista turvallinen käyttö

Aito Kierron koulutetut asiantuntijat huolehtivat mobiililaitteiden kunnosta turvallisesti ja asiantuntevasti. Annamme vähintään vuoden takuun vaihdetulle osalle ja työlle. 

Asiantunteva huolto pystyy pidentämään laitteidesi elinkaarta usealla vuodella. 

aito kierto myymälät ja palvelupisteet

Asiantuntijamme apunasi puhelimessa ja paikan päällä

Huoltopalvelusopimus
yrityksille

Aito Kierto Huoltopalvelusopimus on vaivaton tapa hallinnoida yrityksen mobiililaitteiden huoltoja. Huoltopalvelusopimuksen avulla jatkamme laitteiden elinikää, mikä tuo kustannussäästöjä sekä pienentää laitekannan hiilijalanjälkeä ja vähentää elektroniikkajätteen määrää.

Aito Kierto -sopimusasiakkaana saat aina käyttöösi sopimushintamme.

 

OTA YHTEYTTÄ

Varaa aika
asiantuntijallemme

Aito Kierron B2B-asiantuntijat palvelevat yritysasiakkaitamme henkilökohtaisesti verkossa. Varaa aika kätevästi suoraan kalenterista! 

Usein kysytyt kysymykset

Alta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli et kuitenkaan löydä vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Poista laitteesta suojakuoret, sekä SIM- ja muistikortti.  Mikäli käytössäsi on panssarilasi, se joudutaan myös joissain tilanteissa poistamaan, eikä lasia saada enää luotettavasti asennettua uudelleen. Voimme asentaa uuden lasin huollon yhteydessä hinta 29,90 €, kysythän saatavuutta laitemallillesi huoltolähetteellä Vikakuvaus -kohdassa.

Laitteen tiedoista kannattaa ottaa varmuuskopiot, sillä huollossa laitteen tiedot saattavat kadota. Huolto ei vastaa kadonneista tiedoista. Voimme myös ottaa varmuuskopion laitteen tiedoista hintaan 39€, tämä ei kuitenkaan ole täydellinen varmuuskopio, eikä kaikkia tietoja pystytä palauttamaan esim. sovelluksien sisäinen data,  WhatsApp- viestit. Mikäli varmuuskopiota ei pystytä ottamaan, siitä ei myöskään veloiteta.

Voit käyttää apuna esim. Smart Switch -toimintoa tärkeiden tietojesi siirtoon, löydät ohjeet täältä: Smart Switch | Sovellukset ja palvelut | Samsung Suomi

Pakkaa laite, sekä osto-/takuukuitti huolellisesti samaan pakettiin. Paketissa tulee olla pehmusteita sen verran, että laite ei pääse vahingoittumaan kuljetuksessa. Lisää pakkausohjeita löydät Postin sivuilta. https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/lahettaminen/paketin-lahettaminen/pakkaamisohjeet. Mikäli sinulla on mahdollisuus tulostukseen, pakkaa huoltolähete laitteen mukana pakettiin. Voit myös kirjata nimesi, laitteesi merkin , mallin sekä vikakuvauksen ja  omat yhteystietosi vapaamuotoisesti paperille selvällä käsialalla! Huoltotilaus löytyy meiltä nimelläsi.

Vie paketti Postin toimipisteeseen ja pyydä lähettämästäsi paketista kuitti jossa tulee näkyä seurantatunnus, jotta paketin kulkua voidaan tarvittaessa seurata. Toimitusta ei tule lähettää kirjeenä. Alta löydät lähetystiedot:

JYVÄSKYLÄ:

Aito Support Oy

Ahjokatu 7

40320 Jyväskylä

ASIAKAPALAUTUS NRO (ilmoita tämä Postissa): 655040

TAMPERE:

Aito Support Oy

Lumpeenkatu 1

33900 TAMPERE

ASIAKAPALAUTUS NRO (ilmoita tämä Postissa): 655580

Otathan yhteyttä Samsungin tukikeskukseen, saat sieltä ohjeet kuinka toimia. Löydät tukikeskuksen tiedot täältä: https://www.samsung.com/fi/support/service-center/