miksi valita aito kierto?
JOPA
Vanhan laitteesi koti löytyy kierrosta ja sinä voit tutustua huoletta uuteen. Helppoa, eikö vain?
Valitse elämääsi sopiva laite joko vuokrattuna, kunnostettuna tai uutena.
Greidaa laitteet uusiin tai edullisempiin milloin vain.
Näytön suojakalvo
Korjauspalvelu ja varalaite vahingon sattuessa.
Asiakaspalvelu yllättäviin kysymyksiin ja tarpeisiin puhelimitse ja myymälöissä
100% sertifioidut kierrätyspalvelut huolehtivat vanhalle laitteellesi uuden kodin kierrossa
Varmistamme tietoturvasi säilymisen myös laitteen kierrätyksessä.
Käytettävyystakuu 6 vuotta
Akun vaihdot
F-Secure-tietoturva
Alkuperäiset lisälaitteet
Joustava tapa hankkia laitteita tuo vapautta muuttuviin tilanteisiin. Ison kertasumman sijasta maksat vain edullista kuukausivuokraa.
Maksat vain käytössä olevista, tarpeen mukaisista laitteista. ja kerrytät säästöjä pidemmästä käyttöiästä sekä kunnostettujen laitteiden hyödyntämisestä.
Paikallisena ja kotimaisena toimijana Aito Kierto auttaa vähentämään elektroniikka-teollisuuden jätekuormaa sekä CO2-päästöjä.
Huolehdimme aina laitteiden vastuullisesta kierrätyksestä ja raportoimme toiminnastamme Cordellan (2021) elinkaarimalliin perustuen.
Vaihda laitteesi uudempaan tai halvempaan aina, kun haluat. Ei enää pitkiä osamaksusopimuksia tai pöytälaatikossa pölyttyviä puhelimia.
Aito Kierto tarjoaa takuun, korjauspalvelut ja vahinkoturvan koko vuokra-ajalle, jolloin sinä voit nauttia laitteestasi helposti ja huolettomasti.
Aito Kierto® vertailun vuoksi
Vertailulaskelmat per laite
* Laitteen tuotannon päästöt jaettuna 2 v käyttöiälle (perinteinen) ja 6 v käyttöiälle (Aito Kierto)
** Pääoman vapauttaminen
*** Aito Kierto mahdollistaa, että saat haluamasi laitteet ja voit vaihtaa niitä milloin vain palvelun aikana.
Perinteinen omistamisen malli | Aito Kierto® palvelu | |
Elinkaari | 2-3 vuotta | Yli 5 vuotta |
Ilmastovaikutukset | 30 kg CO₂ / vuosi | 10 kg CO₂ / vuosi |
Kustannukset* | Raskas kertainvestointi | Kevyt kuukausimaksu |
Lisäpalvelut | ✘ | ✔ |
Laitevapaus** | ✘ | ✔ |
e-jätteestä jää nykyhetkellä kierrättämättä
laitteen valmistamisesta seuraavia CO2-päästöjä on mahdollista vähentää elinkaarta pidentämällä
päästövähennykset saadaan aikaan jatkamalla laitteen elinkaarta vain 1 vuodella
Alta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli et kuitenkaan löydä vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä asiantuntijoihimme.
Otathan yhteyttä Samsung tukikeskukseen, saat sieltä ohjeet kuinka toimia. Löydät tukikeskuksen tiedot täältä: https://www.samsung.com/fi/support/service-center/
Poista laitteesta suojakuoret, sekä SIM- ja muistikortti. Mikäli käytössäsi on panssarilasi, se joudutaan myös joissain tilanteissa poistamaan, eikä lasia saada enää luotettavasti asennettua uudelleen. Voimme asentaa uuden lasin huollon yhteydessä hinta 29,90 €, kysythän saatavuutta laitemallillesi huoltolähetteellä Vikakuvaus -kohdassa.
Laitteen tiedoista kannattaa ottaa varmuuskopiot, sillä huollossa laitteen tiedot saattavat kadota. Huolto ei vastaa kadonneista tiedoista. Voimme myös ottaa varmuuskopion laitteen tiedoista hintaan 39€, tämä ei kuitenkaan ole täydellinen varmuuskopio, eikä kaikkia tietoja pystytä palauttamaan esim. sovelluksien sisäinen data, WhatsApp- viestit. Mikäli varmuuskopiota ei pystytä ottamaan, siitä ei myöskään veloiteta.
Voit käyttää apuna esim. Smart Switch -toimintoa tärkeiden tietojesi siirtoon, löydät ohjeet täältä: Smart Switch | Sovellukset ja palvelut | Samsung Suomi
Pakkaa laite, sekä osto-/takuukuitti huolellisesti samaan pakettiin. Paketissa tulee olla pehmusteita sen verran, että laite ei pääse vahingoittumaan kuljetuksessa. Lisää pakkausohjeita löydät Postin sivuilta. https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/lahettaminen/paketin-lahettaminen/pakkaamisohjeet. Mikäli sinulla on mahdollisuus tulostukseen, pakkaa huoltolähete laitteen mukana pakettiin. Voit myös kirjata nimesi, laitteesi merkin , mallin sekä vikakuvauksen ja omat yhteystietosi vapaamuotoisesti paperille selvällä käsialalla! Huoltotilaus löytyy meiltä nimelläsi.
Vie paketti Postin toimipisteeseen ja pyydä lähettämästäsi paketista kuitti jossa tulee näkyä seurantatunnus, jotta paketin kulkua voidaan tarvittaessa seurata. Toimitusta ei tule lähettää kirjeenä. Alta löydät lähetystiedot:
JYVÄSKYLÄ:
Aito Support Oy
Ahjokatu 7
40320 Jyväskylä
ASIAKAPALAUTUS NRO (ilmoita tämä Postissa): 655040
TAMPERE:
Aito Support Oy
Lumpeenkatu 1
33900 TAMPERE
ASIAKAPALAUTUS NRO (ilmoita tämä Postissa): 655580